Testivoittaja!

Miksi juuri Polaris-mönkijät menestyvät?

Vastaukset saat tässä – kerromme 10 kiistatonta etua, joita myös moninkertaiset testivoitot vahvistavat:

  1. Markkinoiden parhaiksi todetut ajo-ominaisuudet
  2. Markkinoiden paras nelivetotekniikka
  3. Veto- ja kuormauskyky vailla vertaa
  4. Turvallinen, mukava ja helppo ajaa
  5. Urheilullinen suorituskyky
  6. Markkinoiden laajin lisävarustevalikoima – enemmän käyttöä ja hyötyä
  7. Markkinoiden laajin mallisto – sopiva malli jokaiseen tarpeeseen ja käyttöön
  8. Nykyaikaiset ja kestävät moottorit (nelitahti, diesel ja sähkö)
  9. Takuu 2 vuotta + 24 kk:n lisäturva (Sportsman 4x4 -maastomallit)
  10. Varma ja luotettava huolto- ja takuupalvelu (Suomessa yli 70 koulutettua huoltopistettä)

Totea itse!

Testivoittaja-artikkelit

Lue tästä alan lehdistön testit ja totea itse nämä tärkeät ostopäätökseen vaikuttavat edut.

Tervetuloa Polaris-liikkeeseen, jossa voit myös tutustua alan lehdistön testeihin ja koeajaa uuden Polariksen!

Lähimmän Polaris-jälleenmyyjän löydät täältä.

Teknistä huippuosaamista. Valitse todellinen neliveto

POLARIS 4x4 tai 6x6 – ja kaikki pyörät vetävät!

Polaris nelivetovertailu

Markkinoiden nopeimmin kytkeytyvä automaattinen ja todellinen neliveto. Polaris 4x4- ja 6x6-malleissa etuveto kytkeytyy halutessasi ilman viivettä automaattisesti, kun pitoa tarvitaan ja myös palautuu automaattisesti, kun sitä ei enää tarvita. Näin kiinnijäämisen mahdollisuus on minimaalinen, ohjaus pysyy kevyenä, eikä jatkuvan nelivedon aiheuttamaa puskemista synny. Kun neliveto kytkeytyy nopeasti, eteneminen on varmaa ja hallittua. Voit myös halutessasi kytkeä jatkuvan 2x4-vedon päälle.
Kaikki tämä toimii sähköisesti yhdestä kytkimestä ilman monimutkaisia vipuja ja toimenpiteitä. Jokainen joka liikkuu maastoajoneuvolla maastossa tietää, että nelivedon on kytkeydyttävä nopeasti päälle, ennen kuin kiinnijääminen on jo tapahtunut. Jo hetkenkin turha sutiminen ja kaivautuminen saa maastoajoneuvon jäämään kiinni. Monissa muunmerkkisissä mönkijöissä on käytössä nelivetoja ns. rajoitetuin luistoin, ja ne vetävät käytännössä vain kolmella pyörällä. Joillakin merkeillä on taas käytössä erikseen kytkettäviä lukkoja, joiden kytkemiseen tarvitaan aikaa ja keskittymistä ajon aikana.

ADC-alamäkijarru (Anti Descent Control) ja EBS-moottorijarru (Engine Braking System).

adc-alamakijarru

Turvallisen mönkijän ominaisuuksiin kuuluvat jokaiseen pyörään vaikuttavien hydraulisten levyjarrujen lisäksi sähköisesti toimiva ADC-alamäkijarru ja EBS-moottorijarru. Niiden avulla jyrkät alamäet sujuvat turvallisesti ja hallitusti raskaimpiakin peräkärrykuormia vedettäessä.

Sähkötoiminen EPS-ohjaustehostin.

EPS-ohjaustehostin-logo

Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan – hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa. Näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa.

POLARIS IRS -jousitus.

irs-jousitus

Polaris-jousitus on tunnettu siitä, että se toimii aina vain paremmin maaston vaikeutuessa ja lastin suurentuessa.

Polaris-moottorit:

Polaris-moottori

Sportsman/Ranger 400: 1-syl.  455 cm3, 4-tahti, 4-venttiilitekniikka, 29-30 hv
Sportsman 500 HO: 1 syl. 498 cm3, 4-tahti, 4-venttiilitekniikka, 37 hv
Sportsman 500 EFI: 1 syl. 498 cm3, 4-tahti, 4-venttiilitekniikka, 37 hv
Sportsman 550 EFI : 1-syl. 550 cm3, 4-tahti SOHC, neliventtiilitekniikka, 42 hv
Sportsman/Ranger 800 EFI: 2-syl. 760 cm3, 4-tahti SOHC, neliventtiilitekniikka, 52-56 hv
Sportsman 850 EFI: 2-syl. 850 cm3, 4-tahti SOHC, neliventtiilitekniikka, 70 hv
Ranger Diesel: 3-syl. Yanmar 904 cm3, 24 hv
Ranger EV: 30 hv AC/48 hv, sähkömoottori

Sulje
Sulje