Mallisto
2019 RANGER EV 4X4 
Esittely
Puhdasta nelivetoa!
Aja sataprosenttisen puhtaasti sähköllä, aja huolettomasti ja ERITTÄIN TALOUDELLISESTI! Golfkentille, sisätiloihin, suurhalleihin, satamiin, lentokentille, hevostalleille, karjatiloille ym.
Saatavana T2a-traktorimallina
- saa ajaa tiellä max 40 km/h
- T-ajokortti 15v / tai B-ajokortti
Sähkömoottorin etuja.
- Ei saastetta
- Lähes äänetön
- Vähemmän huoltoa
- Alhaiset käyttökulut
Vahva 30 hv:n moottori.
- Akut ladataan 220 V:n verkkovirralla
- Käyttövirta 48 V/AC
- Maksimiteho 11,7 kW
Uskomaton käyttösäde.
- Jopa 80 km yhdellä latauksella Max Range -käyttöalueella
- Järjestelmässä kolme käyttöaluetta: High, Low ja Max Range
Tilava kippilava.
- Kestävää komposiittimuovia
- Kipissä kaasuvaimennin
- Lastauskapasiteetti 227 kg
Tilava ja ergonominen ajoasento.
- Hyvät jalkatilat
AWD-nelivetojärjestelmä.
Markkinoiden nopeimmin kytkeytyvä automaattinen ja todellinen neliveto. Polaris 4x4- ja 6x6-malleissa etuveto kytkeytyy halutessasi ilman viivettä automaattisesti, kun pitoa tarvitaan ja myös palautuu automaattisesti, kun sitä ei enää tarvita. Näin kiinnijäämisen mahdollisuus on minimaalinen, ohjaus pysyy kevyenä, eikä jatkuvan nelivedon aiheuttamaa puskemista synny. Kun neliveto kytkeytyy nopeasti, eteneminen on varmaa ja hallittua. Voit myös halutessasi kytkeä jatkuvan 2x4-vedon päälle. Ranger EV:ssä on lisäksi ainutlaatuinen, sähkötoiminen TURF 1x4 -vetoalue, jolla takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruhokentillä ja arassa maastossa.
IRS-erillisjousitus.
Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny.
Hinta ilman akkuja.
Akkupaketin hinta lisätään: alk. 3 300 €