Uutiset ja tapahtumat 2019
Täysin uusi Polaris Ranger Diesel 2019 T1b markkinoille.
UUTUUS! Tosi voimaa vaativaan työhön, ja työkaverit mahtuvat mukaan!
Ranger Diesel on väkivahva raskaan työn puurtaja HD - Heavy Duty -vahvistuksilla. Siinä on 3-sylinterinen, 898cc 24,8 hevosvoimainen vahvavääntöinen Kubota-dieselmoottori, joka ei hyydy, ja tuottaa roimasti vääntöä heti alakierroksilta lähtien. Ranger Diesel on kolmipaikkainen, ja sen kippilavalla voi kuljettaa jopa 435 kg tavaraa. Siis raskaita koneita, kaapelirullia, betonisäkkejä ym. Traktorimallilla on laillista hoitaa lumityöt, huoltotyöt ja kuljetukset myös yleisillä teillä. Saatavana traktorimallina T1b / 60km/h. Saa ajaa tiellä alk. 15v T-kortilla. Väri vihreä.
UUSI Ranger Diesel:
- Automaatinen 100% neliveto ja sähköisesti kytkettävä 1x4 versatrac-veto
- Uusi tehokas ja vahvavääntöinen moottori
- 140Ah laturi
- EPS ohjaustehostin
- EBS moottorijarru
- ADC alamäkijarru
- 435kg kippilava (933x1378x317mm )
- 33cm maavara / 27” renkaat
- 17 % enemmän tavaratilaa
- tilavampi jalkatila
- mukavan ergonomiset istuimet
- digimittaristo
- vahvistetut voimansiirron komponentit
|
|
|
|
|
|
|
AWD-nelivetojärjestelmä
Markkinoiden nopeimmin kytkeytyvä automaattinen ja todellinen neliveto. Polaris 4x4- ja 6x6-malleissa etuveto kytkeytyy halutessasi ilman viivettä automaattisesti, kun pitoa tarvitaan ja myös palautuu automaattisesti, kun sitä ei enää tarvita. Näin kiinnijäämisen mahdollisuus on minimaalinen, ohjaus pysyy kevyenä, eikä jatkuvan nelivedon aiheuttamaa puskemista synny. Kun neliveto kytkeytyy nopeasti, eteneminen on varmaa ja hallittua. Voit myös halutessasi kytkeä jatkuvan 2x4-vedon päälle. Rangerissa on lisäksi ainutlaatuinen, sähkötoiminen TURF (Versatrac) 1x4 -vetoalue, jolla takatasauspyörästön lukitus kytkeytyy pois käytöstä. Tämän toiminnon ansioista kääntösäde pienenee, ohjaus kevenee, renkaiden kuluminen vähenee ja mönkijän jättämät jäljet pienenevät. Se on erittäin hyödyllinen toiminto ajettaessa asfaltilla, ruhokentillä ja arassa maastossa.
IRS-erillisjousitus
Polaris IRS -erillisjousitus merkitsee käytännössä jämeriä ja mukavia ajo-ominaisuuksia. Kaikki pyörät pysyvät maastokontaktissa ja vedolla pahassakin maastossa, eikä epämiellyttävää keinuntaa synny.
EPS-ohjaustehostin
Sähkötoiminen ohjaustehostin toimii tehokkaimmin juuri silloin, kun sitä tarvitaan - hitaassa vauhdissa, äärimmilleen lastattuna ja telasarjalla varustettuna. Tehostus vähenee automaattisesti elektronisen ohjauksen avulla, kun tehostuksen tarve laskee kuten nopeammassa vauhdissa, ja näin optimaaliset ajo-ominaisuudet säilyvät joka tilanteessa. EPS-malleissa on lisäksi ANTI KICKBACK -toiminto, jolloin maaston epätasaisuudet eivät siirry iskuina ohjaustangolle.