Yhteydenotto

Arvoisa asiakas, lue ensin tämä:

HUOM! Asiasi edistämiseksi mahdollisimman nopeasti, olethan ensisijaisesti suoraan yhteydessä jälleenmyynti- ja huoltopisteeseemme. Polaris/Indian-jälleenmyyjien ja -huoltopisteiden yhteystiedot löydät täältä.

Tässä vastauksia yleisimpiin kysymyksiin. Lue myös nämä ennen kuin otat yhteyttä:

1. Voinko rekisteröidä maastomallin mönkijän -tai rinnakkain istuttavan RZR/Ranger-mallin tieliikenne käyttöön (Traktoriksi, T-luokka/ Quadiksi, L7e)?

Vastaus: Emme pysty toimittamaan documentteja/Ecu-ohjelmaa jotta edellä mainittu muutos olisi mahdollista. Traficomilla hyväksyttyjä toimijoita jotka suorittavat muutoksia yksittäisiin laitteisiin. Kustannus kannattaa varmistaa ennakkoon jos tähän toimenpiteeseen ryhdytään.

2. Voinko muuttaa Traktorimönkijän (T1/T3/T1a/T3a) joka kulkee 40 Km/h uuteen traktoriluokkaan(T1b/T3b) kulkemaan 60 km/h?

Vastaus: Emme pysty toimittamaan documentteja/Ecu-ohjelmaa jotta edellä mainittu muutos olisi mahdollista. Traficomilla hyväksyttyjä toimijoita jotka suorittavat muutoksia yksittäisiin laitteisiin. Kustannus kannattaa varmistaa ennakkoon jos tähän toimenpiteeseen ryhdytään.

3. Voinko muuttaa tieliikennemönkijän (Quad, L7e) uuteen traktoriluokkaan (T1b/T3b) ja kulkemaan 60 km/h?

Vastaus: Emme pysty toimittamaan documentteja/Ecu-ohjelmaa jotta edellä mainittu muutos olisi mahdollista. Traficomilla hyväksyttyjä toimijoita jotka suorittavat muutoksia yksittäisiin laitteisiin. Kustannus kannattaa varmistaa ennakkoon jos tähän toimenpiteeseen ryhdytään.

4. Mikä on laitteeni virallinen takuuaika?

Vastaus: Ole yhteydessä Polaris-jälleenmyyjään joka näkee Polaris-käyttöjärjestelmästä laitteesi takuuajan. Polaris-jälleenmyyjä tarvitsee laitteesi valmistenumeron tässä toimenpiteessä. Laitteen takuu aika on 24 kk rekisteröintipäivästä.

5. Mikä on Polaris/Indian-varaosan tai -lisävarusteen saatavuus ja hinta?

Vastaus: Ole yhteydessä Polaris- tai Indian-jälleenmyyjään joka näkee käyttöjärjestelmästä saatavuuden ja hinnan.

6. Mikä on laitteessani vikana?

Vastaus: Olkaa yhteydessä Polaris-huoltopisteeseen ja varatkaa tutkimukseen aika. Emme voi etänä tutkia laitetta.

7. Meneekö laitteessani oleva vika takuuseen?

Vastaus: Olkaa yhteydessä Polaris-valtuutettuun huoltopisteeseen missä laite tutkitaan ja tarvittaessa tehdään takuuanomus. Jokainen vika käsitellään tapauskohtaisesti emmekä voi antaa suoraa vastausta enenkuin laite on tutkittu. Mukaan huoltokirja.

 

Yhteydenottolomake

Tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia.

Yhteydenottoon liittyvän laitteen tiedot

Sulje
Sulje